torsdag den 30. september 2010

Æseløret

Jeg kunne ikke komme på et "genialt" navn til min blog da jeg fik den oprettet, men så sad jeg forleden ude og nød efterårs solen med en kop kaffe, en cigaret og en god lydbog og så var ideen der "Æseløret" - selvfølgelig skulle min blog hedde æseløret fordi jeg har absolut INGEN ÆSELØRE i mine bøger - det gør næsten ondt, når jeg ser et æseløre, fx en bog fra biblioteket, og paradoksalt nok er distressing en af mine favorit teknikker når jeg scrapper.

2 kommentarer:

Susanne Meltesen sagde ...

Ja - som vi snakkede om, så har jeg det li'sådan med bøger, men jeg har heller ingen problemer med at rive, krølle og distresse... ;o)

Og tillykke med din nye blog...

Karina Bunkenborg sagde ...

Super navn du har fundet på for det er faktisk svært at finde lige det navn der passer til ens blog. Jeg glæder mig til at følge din blog!
vh Karina/Renne