lørdag den 1. januar 2011

"priscillastyles" nye desing team - PSDT

Godt nytår til ALLE - også jer, der kigger her forbi min blog!


 



Jeg er stolt af at kunne fortælle at jeg er kommet på "priscillastyles"  design team sammne med


Priscilla er en dygtig tegner og digi kunstner og hovedkraften bag CDAC Crafters Digital Art Center
CDAC er et populært sted for digital kunstnere og brugere. Der er mange sjove konkurrencer - freebies - tutorials mm. Priscialla har også den populære konkurrence blog -

For your side bar :)

Her er det kort jeg lavede til "End of the Year party" i Priscilla's gruppe på Crafter's Digital Art Center, hvor jeg brugte Priscialla's image Happy New Year Digital Stamp = $3.00



1 kommentar:

Wordbird sagde ...

Linda,
These are so festive and fabulous!! I love them. You did a wonderful job of showing off this image!
Happy New Year! ;D