mandag den 10. september 2012

Sommeren er forbi nu ........

.....og den nærmest fløj afsted og hvad var det så lige tiden den gik med? Joh jeg har tilbragt tusindvis af timer i haven, hvor ukrudtet nærmest stod knæhøjt imen resten af familien (nogle få timer) gravede ud ved vores gl. bålplads og lagde fliser, så nu er det bare en rigtig god læplads.
Haven dd
Pileflet
Ny sænket bålplads.
Til sidst fik jeg dog kuller af at være herhjemme hele tiden og tog på Pilefletskursus hos Jane Enemark, en super underviser, som jeg varmt kan anbefale: Birkelev Naturkunst.

Pilefletteriet er næsten ikke til at slippe igen, men efter at have flettet 3 x lurendrejere, en lille gave ifm morgensang til sølvbryllup, fik jeg lavet også lavet en tag/bogmærke.



Konkurrencer jeg deltager i:
Panduro Hoppby - Jubilæum/Fødselsdag
Make my Monday - Vintage theme - wedding; sølvbryllup=silver wedding
Incy Wincy Designs Challenge - Make a bookmark; tag/bookmark


6 kommentarer:

Karina Bunkenborg sagde ...

Ja øv sommeren er slut men så må vi glæde os til det flotte efterår. Flot bålsted i har lavet, det tror jeg i bliver glad for. Rigtig flot tag du har lavet! Vi ses i morgen!

Mynn xx sagde ...

This is so gorgeous! LOVE the silver and the butterfly is a fabulous accent! Thank you for joining us at Make My Monday! :)

Jacqueline sagde ...

Thanks for joining in at MMM this week with your lovely creation - Jacqueline xx

Sheryl sagde ...

Hi Linda, a fab bookmark - love the embossed silver and that cute butterfly makes the perfect finishing touch.
Thanks for joining us at INCY WINCY this week, good luck.
Hugs Sheryl xx

Cazro sagde ...

Beautiful creation. Thanks for joining us at Make My Monday. Caz

Fliss sagde ...

A beautiful tag. Love the texture and pretty butterfly.
Thanks for joining in this week at Make My Monday.
Fliss x